§ різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків (здібностей), формування інтересів і потреб;
§ збереження і зміцнення духовного, морального і фізичного здоров’я;
§ виховання школяра як громадянина України, вільної, демократичної життєво і соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення у різноманітних життєвих ситуаціях;
§ формування в школярів уміння і бажання вчитися, виховання потреби й здатності до навчання упродовж усього життя, вироблення умінь практичного і творчого застосування здобутих знань;
§ становлення в учнів цілісного наукового світогляду, загальнонаукової, загальнокультурної, теологічної, технологічної, комунікативної і соціальної компетентності на основі засвоєння системи знань про релігію, природу, людину, суспільство, культуру, виробництво, оволодіння засобами практичної і пізнавальної діяльності, виховання в учнів розуміння ролі праці як умови їх життєвого й професійного самоутвердження;
виховання школяра як людини духовної, моральної, людини культури з розвиненим естетичним і етичним ставленням до навколишнього світу й самого себе.